Известие

Collapse
No announcement yet.

един въпрос отностно спортен филтър

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Първоначално публикувано от Suteniorat Покажи съобщение
    ...разлика ако си сложа моя филтър в кутията за филтера или ако го остава да стои отворен
    Ако ще си слагаш филъра в оригиналната кутия може да си вземеш Replacement. Няма да преправяш нито въздуховоди нито нищо.

    sigpic 156SW 1.9JTD 16V

    Comment


    • #17
      Първоначално публикувано от CTOMAHATA Покажи съобщение
      Ако ще си слагаш филъра в оригиналната кутия може да си вземеш Replacement. Няма да преправяш нито въздуховоди нито нищо.

      да колега това е най-доброто решение , но лично на мен кутията ми е дроп
      Alfa Romeo 156 - 1,6 ts - K&N air filter

      Comment


      • #18
        Като ти е дроб кутията, по-добре си купи нова.
        Хем по-евтино ще ти излезе, хем няма да имаш проблеми с топлия въздух
        Lancia Delta 1.6 i.e - ex
        Alfa Romeo 156 2.0 TS

        рейтинг фотографов

        Comment


        • #19
          Първоначално публикувано от i.ganchev.ganchev Покажи съобщение
          Като ти е дроб кутията, по-добре си купи нова.
          Хем по-евтино ще ти излезе, хем няма да имаш проблеми с топлия въздух
          И няма да му се цапа даже толкова бързо
          Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
          156 1.8TS 16V (01.2001)
          147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
          0879369082

          Comment


          • #20
            вси4ки к/н филтри са фабри4но омаслени.незнам защо не са ти го казали в магазина.също в упътжането пише,да се по4исти и смаже след 50000 мили.това е в идеален вариант и без прахоляци,а ние знаем нашите пътища.затова на 10-15000 км го по4истваш и смазваш.купи си и комплекта на к/н за по4истване и смазване-струва към 40 лв.а за разликата в вървежа ти сам ще видиш разликата,как върви по спокоини и как диша като цяло двигателя.страхотна предобивка е.аз го имам от 2 год.и ти казвам 4е супер...само внимаваи после с по4истването...само от вътре на вънка да го измиваш..и после 24-48 4аса на силно слuнце.дано съм ти бил полезен колега...

            Comment


            • #21
              Не всички К&Н идват омаслени
              На мотоциклета ми панелния дойде омаслен, но конуса на колата ми си беше сух и трябваше да купувам спрей на JR за омасляване - 19лв.
              Почиствам го с Меглио, но без да го чакам дълго и извършвам процедурата два пъти. Подсушавам със сешоар.
              sigpic

              Comment


              • #22
                Ще използвам темата да питам: има ли спортни филтри , който няма нужда да се омасляват , че дебитомера ми е твърде скъп за да си правя експерименти ?
                В магазина на аутоделта продават филтър , в описанието на който пише " dry type element".
                http://www.autodeltashop.com/product...roducts_id=157
                Дали това означава , че няма нужда да се омаслява ?
                ...

                Comment


                • #23
                  Тези дето са като сюнгер само се перат. Тях съм ги виждал предимно на турбо мотори да се слагат. От истинските марки, такива предлагат HKS.

                  Comment

                  Working...
                  X